• Sprzęt Railegh Eclipse

Między domem i pracą (36)... i działką - w cieniu wielkiej wody

Czwartek, 20 maja 2010 · dodano: 20.05.2010 | Komentarze 0

Wilcza - Emilii Plater - Noakowskiego - Polna - Waryńskiego - Pole Moktowskie - al. Niepodległości - Pole Mokotowskie - Żwirki i Wigury - Trojdena -- Trojdena - Mauzoleum Żołnierzy Radzieckich - Kulskiego - Madalińskiego - Kazimierzowska - Wiktorska - Drużynowa - Racławicka - Bałuckiego - Olkuska - Puławska - Żywnego - Piaseczyńska - Dolna - Sobieskiego - Beethovena - Witosa - Becka - Most Siekierkowski - Wał Miedzeszyński - Cyklamenów - Heliotropów -- Heliotropów - Cyklamenów - Wał Miedzeszyński - Most Siekierkowski - Becka - Gwintowa - Gościniec - Siekierkowska - Bluszczańska - Wojskowej Służby Kobiet - Al. Polski Walczącej - Nehru - Gagarina - Belwederska - Aleje Ujazdowskie - pl. Trzech Krzyży - Mokotowska - Wilcza - Marszałkowska

Tak się złożyło, że od poniedziałku wiedziałem, że jest czwartek będzie jedynym dniem, kiedy będę mógł zajrzeć na działkę i zobaczyć jak deszcz działa na wyremontowany dach altanki. Szczęśliwie dach jest szczelny. Tymczasem wielka wodą nieco się pośpieszyła w stosunku do moich i nie tylko moich obliczeń, i była już dziś w Warszawie. A to oznaczało przedzieranie się przez tłumek spacerowiczów na Moście Siekierkowskim. Tłumu na Wale Miedzeszyńskim uniknąłem jadąc dołem drogami serwisowymi wzdłuż Osiedla Las.
Raileghg miał okazję poznać nową drogę przez Siekierki i ulicę Bluszczańską, dzięki pokryciu asfaltem części Bluszczańskiej obecnie występującej pod nazwą Wojskowej Służby Kobiet. Jest to całkiem rozsądny skrót od Mostu Siekierkowskiego w kierunku Śródmieścia.