• Sprzęt Trek 800 Sport

Zielony Miedzeszyn

Sobota, 17 grudnia 2011 · dodano: 18.12.2011 | Komentarze 3

Marszałkowska - pl. Konstytucji - Waryńskiego - Nowowiejska - pl. Zbawiciela - al. Wyzwolenia - Czerwijowskiego - al. Armii Ludowej - Aleje Ujazdowskie - Agrykola - Myśliwiecka - 29 Listopada - Czerniakowska - Suligowskiego - Podchorążych - Czerska - Gagrina - Nehru - al. Polski Walczącej - WSK - Bluszczańska - Siekierkowska - Gościniec - Becka - Most Siekierkowski - Wał Miedzeszyński - Cyklamenów - Heliotropów -- Heliotropów - Cyklamenów - Wał Miedzeszyński - Wybrzeże Szczecińskie - Most Świętokrzyski - Wybrzeże Kościuszkowskie - Wioślarska - Solec - Wilanowska - Czerniakowska - Śniegockiej - Koźmińska - Jezierskiego - Rozbrat - Myśliwiecka - Agrykola - Aleje Ujazdowskie - al. Armii Ludowej - Czerwijowskiego - al. Wyzwolenia - pl. Zbawiciela - Nowowiejska - pl. Politechniki - Lwowska - Piękna

Zielony w grudniu? A właśnie tak:

Zielono w grudniu © oelka

Gałąź na róży pnącej jest w takim stanie od września i jakoś nic jej nie rusza. A tymczasem tuż przy Wale Miedzeszyńskim od strony Wisły pojawił się kojec-pułapka. Wygląda na to, że próbuje się tu zwabić stado dzików.

Złapać dzika © oelka

O tym jak dziki buszują po Warszawie sporo mogą opowiedzieć mieszkańcy Białołęki, głównie z tej tzw. "zielonej" położonej bliżej pasma lasów należących do Nadleśnictwa Drewnica, którego część stanowi też Puszcza Słupecka.

Świąteczne ozdoby pojawiły się na budynkach Wodociągu Praskiego u zbiegu Wału Miedzeszyńskiego i Wersalskiej.

Świąteczny wodciąg © oelka

A na koniec jeszcze jak zawsze namiastka gór w postaci podjazdu na skarpę. Dzisiaj maszyna losująca wybrała Agrykolę. Urokliwy wąwóz oświetlony latarniami gazowymi - wzór z roku 1856.

Agrykola nocą © oelka

Szkoda jednak, że ulica ta ma fatalnie zaniedbaną nawierzchnię: asfalt z dziurami i łatami to nie najlepsza wizytówka tego miejsca.
A skoro już dotarliśmy do infrastruktury to warto też zwrócić uwagę na DDR na koronie Wału Miedzeszyńskiego. Co jakiś czas przez Wał przeprowadzone są przejazdy na teren zalewowy. Chodnik i DDR są zabezpieczone składanymi słupkami, które po ciemku widać, o ile stoją. Jeśli leżą to już nie koniecznie. Jakiś czas temu spotkałem się z sytuacją, gdy kobieta na miejskim rowerze wywróciła się najeżdżając na leżący słupek. Podejrzewam, że złożony słupek to pozostałość po wizycie służb miejskich. A na zdjęciu widać też, że jeden ze słupków komuś się przydał.

Słupki na Wale Miedzeszyńskim © oelka

surf-removed
| 00:21 wtorek, 20 grudnia 2011 | linkuj Mnie też, zaskoczyła ta odłownia dzików przy wale, ponoć zwierzaki, mają jakąś ulubioną roślinkę nad Wisłą, a przy okazji rozkopywały wał.
| 14:12 poniedziałek, 19 grudnia 2011 | linkuj Jednak Exif zdjęcia z liśćmi uparcie podaje datę: 2011.12.17 3:22 PM. Ja grudzień też nie narzekam. Dawno się tyle w grudniu nie najeździłem, w sumie wychodzi chyba niewiele gorzej od lipca.
lea
| 15:25 niedziela, 18 grudnia 2011 | linkuj W te zielone liście to nie wierzę :O Nieprawdopodobny widok. A wczoraj Słońce świeciło tylko na początku jazdy, później całe niebo zaszło chmurami, z których sypał nieprzyjemny zmarznięty deszcz. Ale nic tam - nie narzekam. Grudzień mamy piękny, choć wietrzny.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zycio