Info
Ten blog rowerowy prowadzi oelka z miasteczka Warszawa Śródmieście. Mam przejechane 23730.98 kilometrów w tym 681.59 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.78 km/h i się wcale nie chwalę.Suma podjazdów to 17514 metrów.
Więcej o mnie.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2015, Kwiecień2 - 5
- 2015, Marzec8 - 7
- 2015, Luty3 - 7
- 2015, Styczeń4 - 4
- 2014, Grudzień6 - 17
- 2014, Listopad10 - 37
- 2014, Październik13 - 25
- 2014, Wrzesień17 - 34
- 2014, Sierpień9 - 26
- 2014, Lipiec16 - 45
- 2014, Czerwiec13 - 43
- 2014, Maj12 - 37
- 2014, Kwiecień12 - 29
- 2014, Marzec9 - 23
- 2014, Luty8 - 12
- 2014, Styczeń6 - 6
- 2013, Grudzień8 - 40
- 2013, Listopad9 - 20
- 2013, Październik11 - 25
- 2013, Wrzesień17 - 51
- 2013, Sierpień12 - 31
- 2013, Lipiec10 - 25
- 2013, Czerwiec11 - 36
- 2013, Maj13 - 61
- 2013, Kwiecień11 - 31
- 2013, Marzec7 - 46
- 2013, Luty5 - 22
- 2013, Styczeń4 - 32
- 2012, Grudzień5 - 26
- 2012, Listopad11 - 58
- 2012, Październik12 - 32
- 2012, Wrzesień15 - 44
- 2012, Sierpień25 - 62
- 2012, Lipiec28 - 56
- 2012, Czerwiec25 - 26
- 2012, Maj25 - 55
- 2012, Kwiecień14 - 27
- 2012, Marzec12 - 38
- 2012, Luty5 - 32
- 2012, Styczeń6 - 36
- 2011, Grudzień25 - 37
- 2011, Listopad29 - 30
- 2011, Październik26 - 12
- 2011, Wrzesień26 - 11
- 2011, Sierpień24 - 24
- 2011, Lipiec22 - 20
- 2011, Czerwiec24 - 17
- 2011, Maj29 - 28
- 2011, Kwiecień25 - 23
- 2011, Marzec3 - 0
- 2011, Luty4 - 5
- 2011, Styczeń4 - 2
- 2010, Listopad10 - 0
- 2010, Październik27 - 3
- 2010, Wrzesień23 - 3
- 2010, Sierpień17 - 0
- 2010, Lipiec28 - 4
- 2010, Czerwiec26 - 0
- 2010, Maj23 - 2
- 2010, Kwiecień24 - 0
- 2010, Marzec9 - 1
- 2010, Luty1 - 0
- 2010, Styczeń1 - 0
- DST 11.57km
- Czas 00:39
- VAVG 17.80km/h
- VMAX 38.30km/h
- Temperatura 13.0°C
- Sprzęt ??? [Singel]
- Aktywność Jazda na rowerze
Między domem i pracą (143)... na nowym singlu
Sobota, 9 kwietnia 2011 · dodano: 09.04.2011 | Komentarze 0
Wilcza - Emilii Plater - Noakowskiego - Polna - Waryńskiego - Pole Mokotowskie - al. Niepodległości - Pole Mokotowskie - Żwirki i Wigury - Trojdena -- Pawińskiego - Dickensa - Białobrzeska - Barska - pl. Narutowicza - Filtrowa - Krzywickiego - Koszykowa - Piękna
Czasem w sobotę też potrzeba zajrzeć do pracy. Ale jeśli praca wiąże się z zainteresowaniami, to nie jest to problem. Była to krótka wizyta po południu, kiedy już pogoda się nieco poprawiła i nie straszył deszcz.
Wczoraj pokazałem zdjęcie topoli, która przegrała walkę z wiatrem. Dziś jeszcze raz w innym ujęciu. Drzewo zostało już częściowo pocięte i usunięte:
Wczoraj pokazałem zdjęcie topoli, która przegrała walkę z wiatrem. Dziś jeszcze raz w innym ujęciu. Drzewo zostało już częściowo pocięte i usunięte:
Wspominałem już, że na Polu Mokotowskim przebudowywane są alejki. Niestety wykonawcy owego remontu uszkodzili drogę dla rowerów. Kostka nie wytrzymała nacisku kół:
Droga dla... robotników?© oelka
W sumie nadaje się już tylko do remontu, lub generalnej przebudowy. Warto by zresztą było nieco zmienić jej przebieg i połączyć z DDR zbudowaną wzdłuż ulic św. Andrzeja Boboli i Wołoskiej. Ale to może być trudne dla różnych instytucji miejskich.
A na koniec weteran szos, czyli motorowy wózek inwalidzki produkowany kiedyś w NRD - Simson DUO, czyli w dawnej Niemieckiej Republice Demokratycznej, zaobserwowany koło Żwirki i Wigury, oraz Cmentarza Żołnierzy Armii Czerwonej. Ten ciekawy pojazd został zaprojektowany pod kątem osób z niepełnosprawnością ruchową. W latach 60. firma Louis Krause z Lipska produkowała trójkołowy pojazd Picolo-DUO. Zapewne ówczesne upaństwowienie małych firm jakie na początku lat 70. XX wieku przeprowadziły władze NRD spowodowały, że od 1972 roku produkcję przejęła firma FAB Brandis. Pojazd był wówczas produkowany jako DUO-4. A od 1973 roku jako DUO-4/1. W 1981 produkcję przejęła znana z produkcji ciężarówek firma VEB Robur-Werke w Zittau. Po zjednoczeniu pojazd znów zaczęła wytwarzać firma FAB Brandis, która tę produkcję zakończyła w 1991 roku.
A na koniec weteran szos, czyli motorowy wózek inwalidzki produkowany kiedyś w NRD - Simson DUO, czyli w dawnej Niemieckiej Republice Demokratycznej, zaobserwowany koło Żwirki i Wigury, oraz Cmentarza Żołnierzy Armii Czerwonej. Ten ciekawy pojazd został zaprojektowany pod kątem osób z niepełnosprawnością ruchową. W latach 60. firma Louis Krause z Lipska produkowała trójkołowy pojazd Picolo-DUO. Zapewne ówczesne upaństwowienie małych firm jakie na początku lat 70. XX wieku przeprowadziły władze NRD spowodowały, że od 1972 roku produkcję przejęła firma FAB Brandis. Pojazd był wówczas produkowany jako DUO-4. A od 1973 roku jako DUO-4/1. W 1981 produkcję przejęła znana z produkcji ciężarówek firma VEB Robur-Werke w Zittau. Po zjednoczeniu pojazd znów zaczęła wytwarzać firma FAB Brandis, która tę produkcję zakończyła w 1991 roku.
Sierota po NRD© oelka
I pora na lekko spóźnioną premierę:
Nowy singel© oelka
Od tygodnia dojazdy do pracy zapewnia mi
singel zbudowany aby, zastąpić Raleigha po awarii ramy. Na razie nie ma nazwy i nie mam pomysłu na jakieś sensowne imię dla tego pojazdu. Ale może ktoś ma jakiś ciekawy pomysł? Jak będzie kilka i któryś się mi spodoba, to może zostanie przyjęty i wykorzystany. Nagród innych niż satysfakcja nie obiecuje.
A rama Raleigha jeśli będzie to możliwe ze względów technicznych trafi do zlutowania. Może zrobię wówczas z niego klasyczny rower szosowy?
A rama Raleigha jeśli będzie to możliwe ze względów technicznych trafi do zlutowania. Może zrobię wówczas z niego klasyczny rower szosowy?
Kategoria Do pracy - Z pracy, infrastruktura, SS, Z rowerem w przyrodę, W świecie rowerów