Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi oelka z miasteczka Warszawa Śródmieście. Mam przejechane 23730.98 kilometrów w tym 681.59 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.78 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 17514 metrów.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy oelka.bikestats.pl
  • DST 26.65km
  • Czas 01:50
  • VAVG 14.54km/h
  • VMAX 33.40km/h
  • Temperatura 11.0°C
  • Podjazdy 23m
  • Sprzęt ??? [Singel]
  • Aktywność Jazda na rowerze

Kolej na fotokolej, czyli na spotkanie i prezentację...

Niedziela, 10 kwietnia 2011 · dodano: 11.04.2011 | Komentarze 2

Piękna - Koszykowa - Piękna - Górnośląska - Myśliwiecka - Rozbrat - Śniegockiej - Czerniakowska - Wilanowska - Wioślarska - Wybrzeże Kościuszkowskie - Most Świętokrzyski - Sokola - Zamoyskiego - Lubelska - Warszawa Wschodnia - Lubelska - al. Emila Wedla - Międzynarodowa - Stanisława Augusta - Waszyngtona - al. Zieleniecka - Targowa - Zamoyskiego - Sokola - Most Świętokrzyski - Wybrzeże Kościuszkowskie - Jaracza - Solec - al. 3 Maja - Park Rydza-Śmigłego - Hoene-Wrońskiego - Agrykola - al. Armii Ludowej - Marszałkowska - Mokotowska - Piękna - Koszykowa - Chałubińskiego - Hoża - Marszałkowska



Dziś była prezentacja mojego nowego rumaka znajomemu, który to bardzo chciał go obejrzeć i dosiąść. Pojazd się spodobał, co połechtało dumę konstruktora. Podobno też jest bardzo stabilny i bardzo łatwo się nim manewruje, nie jest nadsterowny. Dużo pochwał zebrał pomysł zastosowania kierownicy do jazdy na czas, jako najlepszej do jazdy po mieście. Może już wystarczy tego samochwalstwa.



Po drodze na spotkanie była okazja poszerzyć zbiory moich zdjęć kolejowych. Pierwsze dla złapania kadru to TLK83108 z EU07-309:

TLK83108 na Moście Średnicowym © oelka

A na drugim obiekt pożądania fotograficznego, czyli "Kasia" a dokładnie 163 046-6 Czeskich Drach, prowadząca pociąg TLK19109 z Warszawy Wschodniej do Łodzi Fabrycznej:

Kasia na Moście Średnicowym © oelka

Czeskie lokomotywy docierają do Warszawy Wschodniej, a równocześnie polskie do stacji Praha hlavní nádraží, po blisko 40 latach przerwy.

A teraz coś nie coś o objazdach budowy metra nad Wisła. Objazd niby jest wytyczony, ale sposób jego wytyczenia jest typowy dla urzędników ZDMu i pokrewnych instytucji: dziury, krawężniki, masa znaków drogowych poustawiania bez ładu i składu. Jak to wygląda można zobaczyć tu.





Komentarze
oelka
| 20:43 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj I gdzie robiłeś zdjęcia?
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa swpew
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]