Info
Ten blog rowerowy prowadzi oelka z miasteczka Warszawa Śródmieście. Mam przejechane 23730.98 kilometrów w tym 681.59 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.78 km/h i się wcale nie chwalę.Suma podjazdów to 17514 metrów.
Więcej o mnie.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2015, Kwiecień2 - 5
- 2015, Marzec8 - 7
- 2015, Luty3 - 7
- 2015, Styczeń4 - 4
- 2014, Grudzień6 - 17
- 2014, Listopad10 - 37
- 2014, Październik13 - 25
- 2014, Wrzesień17 - 34
- 2014, Sierpień9 - 26
- 2014, Lipiec16 - 45
- 2014, Czerwiec13 - 43
- 2014, Maj12 - 37
- 2014, Kwiecień12 - 29
- 2014, Marzec9 - 23
- 2014, Luty8 - 12
- 2014, Styczeń6 - 6
- 2013, Grudzień8 - 40
- 2013, Listopad9 - 20
- 2013, Październik11 - 25
- 2013, Wrzesień17 - 51
- 2013, Sierpień12 - 31
- 2013, Lipiec10 - 25
- 2013, Czerwiec11 - 36
- 2013, Maj13 - 61
- 2013, Kwiecień11 - 31
- 2013, Marzec7 - 46
- 2013, Luty5 - 22
- 2013, Styczeń4 - 32
- 2012, Grudzień5 - 26
- 2012, Listopad11 - 58
- 2012, Październik12 - 32
- 2012, Wrzesień15 - 44
- 2012, Sierpień25 - 62
- 2012, Lipiec28 - 56
- 2012, Czerwiec25 - 26
- 2012, Maj25 - 55
- 2012, Kwiecień14 - 27
- 2012, Marzec12 - 38
- 2012, Luty5 - 32
- 2012, Styczeń6 - 36
- 2011, Grudzień25 - 37
- 2011, Listopad29 - 30
- 2011, Październik26 - 12
- 2011, Wrzesień26 - 11
- 2011, Sierpień24 - 24
- 2011, Lipiec22 - 20
- 2011, Czerwiec24 - 17
- 2011, Maj29 - 28
- 2011, Kwiecień25 - 23
- 2011, Marzec3 - 0
- 2011, Luty4 - 5
- 2011, Styczeń4 - 2
- 2010, Listopad10 - 0
- 2010, Październik27 - 3
- 2010, Wrzesień23 - 3
- 2010, Sierpień17 - 0
- 2010, Lipiec28 - 4
- 2010, Czerwiec26 - 0
- 2010, Maj23 - 2
- 2010, Kwiecień24 - 0
- 2010, Marzec9 - 1
- 2010, Luty1 - 0
- 2010, Styczeń1 - 0
- DST 10.54km
- Czas 00:39
- VAVG 16.22km/h
- VMAX 32.50km/h
- Temperatura 21.0°C
- Podjazdy 7m
- Sprzęt ??? [Singel]
- Aktywność Jazda na rowerze
Między domem i pracą (255)
Wtorek, 4 października 2011 · dodano: 04.10.2011 | Komentarze 0
Marszałkowska - pl. Konstytucji - Śniadeckich - Polna - Waryńskiego - Pole Mokotowskie - al. Niepodległości - Pole Mokotowskie - Żwirki i Wigury - Trojdena -- Pawińskiego - Banacha - Pasteura - Korzeniowskiego - Mochnackiego - Filtrowa - Asnyka - Niemcewicza -
Grójecka -- Daleka - Tarczyńska - Niemcewicza - Asnyka - Filtrowa - Nowowiejska - pl. Politechniki - Lwowska - Piękna
Grójecka 17. To adres kojarzący się bądź z urzędem dzielnicy - Ochoty, bądź z kasami kolejowymi na drugim końcu tego gmachu. Większą część pomieszczeń zajmują od początku istnienia gmachu kolejarze. Kiedyś tuż pod budynkiem mieli również kolej.
Od 1927 do 1963 roku EKD pokonywała ulice Nowogrodzką, Tarczyńską, następnie jeden z najostrzejszych zakrętów na trasie i dalej Niemcewicza do Szczęśliwickiej i Drawskiej. Na skrzyżowaniu Grójeckiej i Niemcewicza tory EKD (a później WKD) krzyżowały się z torami tramwajowymi. A poniżej to samo miejsce blisko 50 lat później, widziane z drugiej strony i po zachodzie słońca spod budynku przy Grójeckiej 17.
Październikowy wieczór na Grójeckiej© oelka
Skrzyżowanie Grójeckiej i Niemcewicza wykorzystano do próby przejazdu wagonem 13N po linii WKD. W tym celu jeden z wagonów tego typu przestawiono na skrzyżowaniu torów na tor WKD. Na linii do Grodziska tabor tramwajowy pojawiał się już wcześniej. Wagony K, doczepy ze Szczecina pochodzące z Norwegii czy dość tajemnicza doczepa tramwajowa po naprawie w Stoczni Północnej z powodzeniem obsługiwały np. linię do Włoch po II wojnie światowej. Niestety próba z wagonem 13N zakończyła się wykolejeniem. Jednym z powodów był zły stan torów na trasie WKD. Tabor WKD posiadał też nieco inny profil kół niż tramwaje. W każdym razie późniejszy projekt jednostek 101N/Na był już zdecydowanie bardziej zbliżony do taboru kolejowego niż tramwajowego.
Kategoria Do pracy - Z pracy, Kolejowe klimaty, Rowerkiem po Warszawie, SS