• Sprzęt Trek 800 Sport

Z dymem pożarów... - przez Miedzeszyn

Niedziela, 25 marca 2012 · dodano: 09.04.2012 | Komentarze 5

Piękna - Koszykowa - Noakowskiego - Pl. Politechniki - Nowowiejska - Pl. Zbawiciela - Al. Wyzwolenia - Czerwijowskiego - Al. Armii Ludowej - Aleje Ujazdowskie - Belwederska - Sobieskiego - Beethovena - Witosa - Becka - Most Siekierkowski - Wał Miedzeszyński -- Heliotropów - działka - Cyklamenów - Skalnicowa - Trakt Lubelski - Przygodna - Masłowiecka - Bronowska - Ligustrowa - Wał Miedzeszyński - Wybrzeże Szczecińskie - Most Świętokrzyski - Wybrzeże Kościuszkowskie - Wioślarska - Wilanowska - Czerniakowska - Śniegockiej - Koźmińska - Jezierskiego - Rozbrat - Myśliwiecka - Agrykola - Aleje Ujazdowskie - al. Armii Ludowej - Czerwijowskiego - al. Wyzwolenia - pl. Zbawiciela - Nowowiejska - pl. Politechniki - Lwowska - Piękna

Panorama Warszawy z dymem w tle © oelka

W tle, daleko za Starym Miastem widać dym. Jeden z lokalnych serwisów informacyjnych pisał o pożarze łąk koło Łomianek. Czy to ten pożar nie wiem. Nie był to jednak jedyny pożar, który widziałem tego dnia. Wcześniej gdy jechałem do Miedzeszyna miałem okazję zobaczyć inny pożar i z bliska.

Pożar na Siekierkach © oelka

Tu z kolei paliła się sucha trawa na opuszczonych działkach przy Trasie Siekierkowskiej. Strażacy pracowali, ale ich przeciwnikiem był nie tylko ogień, ale też i silny wiatr.
Jeszcze ze dwa lata temu te działki były normalnie ogrodzone i użytkowane. Podejrzewam, że niedługo w tym miejscu zobaczymy bloki mieszkalne budowane przez firmy developerskie i romantyczny krajobraz Siekierek stopniowo będzie zanikał.
Na Wale Zawadowskim rozpoczęła się budowa drogi. Zamiast nie utwardzonych ścieżek ma być DDR, ale częściowo z nawierzchnią z kruszywa. Co tłumaczone jest planowaną przebudową leciwego wału przeciwpowodziowego.

Nadwiślański Szlak Rowerowy w budowie © oelka

Podobno obecnie część nawierzchni jest już ukończona.

lea
| 10:59 piątek, 13 kwietnia 2012 | linkuj Przyznaję, że nie wiedziałam, że działki są niewłasnościowe, czyli niepodlegające sprzedaży (chyba trochę nieładnie to ubrałam w słowa;)
| 14:18 czwartek, 12 kwietnia 2012 | linkuj U mnie jest 15 kilometrów na działkę, ale jak na warszawskie warunki to niedaleko. Gdyby moi chcieli zrezygnować to też powinni formalnie działkę oddać. Nie sądzę jednak by do tego doszło. Mój ojciec bardzo lubi to miejsce, włożył w nie wiele serca. Szkoda, że stan zdrowia nie pozwala jemu na tak częste pobyty na działce jak kiedyś.
lea
| 05:46 czwartek, 12 kwietnia 2012 | linkuj Moi rodzice wiele lat temu ODDALI (podkreślam to, że nie wzięli za niego ani grosza) ogródek działkowy, który jest o rzut beretem od mojego miejsca zamieszkania.
Och, jakby miło było móc sobie wyskoczyć w letni wieczór, po pracy na działkę na grilla i piwko...
| 11:04 wtorek, 10 kwietnia 2012 | linkuj Myślę, że te działki się przeniosły poza Warszawę. Jednak cena ziemi robi swoje. O sympatycznym klimacie działek mam szanse przekonywać się zawsze, gdy jadę na działkę moich rodziców.
lea
| 05:31 wtorek, 10 kwietnia 2012 | linkuj Kurczę, też zauważyłam, że działki cieszą się coraz mniejszym zainteresowaniem. A klimat mają nie do podrobienia.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa horzo