• Sprzęt Trek 800 Sport

Między domem i pracą (250)

Piątek, 23 września 2011 · dodano: 26.09.2011 | Komentarze 0

Marszałkowska - pl. Konstytucji - Śniadeckich - pl. Politechniki - Polna - Waryńskiego - Pole Mokotowskie - al. Niepodległości - Żwirki i Wigury - Trojdena -- Pawińskiego - Siemieńskiego - Skorochód-Majewskiego - Korotyńskiego - Sierpińskiego - Racłąwicka - Sąchocka - Drygały - Żwirki i Wigury - Etiudy Rewolucyjnej - Malawskiego - Maklakiewicza - Miączyńska - Spartańska - Woronicza - Wołoska - Rzymowskiego - Orzycka - Modzelewskiego - Domaniewska - Puławska - Naruszewicza - Tyniecka - Goszczyńskiego - Krasickiego - Kazimierzowska - Narbutta - Wiśniowa - Batorego - al. Niepodległości - Pole Mokotowskie - Batorego - Waryńskiego - Skolimowska - Chocimska - Klonowa - pl. Unii Lubelskiej - Bagatela - al. Ujazdowskie - al. Armii Ludowej - Czerwijowskiego - al. Wyzwolenia - pl. Zbawiciela - Nowowiejska - pl. Politechniki - Lwowska - Piękna

Kiedyś już pokazywałem te okolice opisując relikty ulic Mołdawskiej i Jasielskiej. Dziś znów powrót w te okolice.
Przy Żwirki i Wigury, w pobliżu wiaduktu kolejowego zachował się niczym ostatni mohikanin, schowany wśród drzew dom pod numerem 25.

Dom wśród drzew © oelka

A powód odwiedzenia okolic linii radomskiej jest zupełnie inny.
W prasie ukazały się informacje o likwidacji przejścia nad torami przy Mołdawskiej.
Pomiędzy Aleją Krakowską a Żwirki i Wigury kładki były dwie. Jedna znajduje się na zakończeniu Sąchockiej.
LInia radomska (1) © oelka

A druga była na końcu Mołdawskiej:
Linia radomska (3) © oelka

Aby przejść przez wiadukt na Żwirki i Wigury trzeba nieźle nadłożyć drogi. Ale sprawa jest już rozdmuchana, więc tu jest szansa na kładkę. Natomiast podejrzewam, że dzikie przejście pomiędzy ulicami Woronicza i 1 Sierpnia istniejące od wielu lat będzie jeszcze długo funkcjonować w ten sposób. Tu nie ma przychodni lub kościoła, więc nie ma komu się upomnieć o kładkę.
Linia radomska (4) © oelka

Niedaleko od tego miejsca jest konstrukcja z rurami, podobna jak ta przy Mołdawskiej, ale problem z jej wykorzystaniem też zapewne byłby podobny.
Linia radomska (5) © oelka

Zauważyłem, że trafiłem po 18.00, czyli w dobrej porze na zdjęcia kolejowe. Nie zdążyłem zrobić zdjęcia Veltawy jadącej z Moskwy do Pragi, ale już Traxxa z piętrowymi Bombardierami dałem radę złapać.