Info

Suma podjazdów to 17514 metrów.
Więcej o mnie.

Moje rowery
Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2015, Kwiecień2 - 5
- 2015, Marzec8 - 7
- 2015, Luty3 - 7
- 2015, Styczeń4 - 4
- 2014, Grudzień6 - 17
- 2014, Listopad10 - 37
- 2014, Październik13 - 25
- 2014, Wrzesień17 - 34
- 2014, Sierpień9 - 26
- 2014, Lipiec16 - 45
- 2014, Czerwiec13 - 43
- 2014, Maj12 - 37
- 2014, Kwiecień12 - 29
- 2014, Marzec9 - 23
- 2014, Luty8 - 12
- 2014, Styczeń6 - 6
- 2013, Grudzień8 - 40
- 2013, Listopad9 - 20
- 2013, Październik11 - 25
- 2013, Wrzesień17 - 51
- 2013, Sierpień12 - 31
- 2013, Lipiec10 - 25
- 2013, Czerwiec11 - 36
- 2013, Maj13 - 61
- 2013, Kwiecień11 - 31
- 2013, Marzec7 - 46
- 2013, Luty5 - 22
- 2013, Styczeń4 - 32
- 2012, Grudzień5 - 26
- 2012, Listopad11 - 58
- 2012, Październik12 - 32
- 2012, Wrzesień15 - 44
- 2012, Sierpień25 - 62
- 2012, Lipiec28 - 56
- 2012, Czerwiec25 - 26
- 2012, Maj25 - 55
- 2012, Kwiecień14 - 27
- 2012, Marzec12 - 38
- 2012, Luty5 - 32
- 2012, Styczeń6 - 36
- 2011, Grudzień25 - 37
- 2011, Listopad29 - 30
- 2011, Październik26 - 12
- 2011, Wrzesień26 - 11
- 2011, Sierpień24 - 24
- 2011, Lipiec22 - 20
- 2011, Czerwiec24 - 17
- 2011, Maj29 - 28
- 2011, Kwiecień25 - 23
- 2011, Marzec3 - 0
- 2011, Luty4 - 5
- 2011, Styczeń4 - 2
- 2010, Listopad10 - 0
- 2010, Październik27 - 3
- 2010, Wrzesień23 - 3
- 2010, Sierpień17 - 0
- 2010, Lipiec28 - 4
- 2010, Czerwiec26 - 0
- 2010, Maj23 - 2
- 2010, Kwiecień24 - 0
- 2010, Marzec9 - 1
- 2010, Luty1 - 0
- 2010, Styczeń1 - 0
Rowerkiem po Warszawie
Dystans całkowity: | 14800.84 km (w terenie 352.44 km; 2.38%) |
Czas w ruchu: | 784:34 |
Średnia prędkość: | 18.77 km/h |
Maksymalna prędkość: | 45.40 km/h |
Suma podjazdów: | 11284 m |
Liczba aktywności: | 503 |
Średnio na aktywność: | 29.43 km i 1h 33m |
Więcej statystyk |
- DST 13.61km
- Czas 00:43
- VAVG 18.99km/h
- VMAX 34.40km/h
- Temperatura 27.0°C
- Podjazdy 5m
- Sprzęt ??? [Singel]
- Aktywność Jazda na rowerze
Między domem i pracą (210).
Środa, 13 lipca 2011 · dodano: 15.07.2011 | Komentarze 0
Wilcza - Emilii Plater - Noakowskiego - Polna - Waryńskiego - al. Armii Ludowej - Pole Mokotowskie - al. Niepodległości - Pole Mokotowskie - Żwirki i Wigury - Trojdena -- Pawińskiego - Dickensa - Białobrzeska - Barska - pl. Narutowicza - Filtrowa - Krzywickiego - Nowowiejska - pl. Politechniki - Lwowska - Koszykowa - Piękna - Mokotowska - Marszałkowska - pl. Konstytucji - Koszykowa - Mokotowska - Piękna - Koszykowa - Lwowska - Piękna
Na Polu Mokotowskim swoje praktyki odbywają przyszli geolodzy i geodeci. Mam wrażenie, że jest to jedno z najlepiej obmierzonych miejsc w Warszawie. Zarówno pierwsza, śródmiejska jak i druga cześć na Ochocie.
- DST 32.82km
- Czas 01:42
- VAVG 19.31km/h
- VMAX 35.90km/h
- Temperatura 24.0°C
- Podjazdy 23m
- Sprzęt ??? [Singel]
- Aktywność Jazda na rowerze
Między domem i pracą (207) i ... załatwianiem spraw różnych
Sobota, 9 lipca 2011 · dodano: 15.07.2011 | Komentarze 0
O urokach drogi dla rowerów którą przemierzałem pisałem w ubiegłym roku, jadąc w kierunku przeciwnym. Ale może powróćmy do ulicy Mickiewicza, która ma dwie części. Jedna to od wiaduktu nad stacją Warszawa Gdańska, do placu Wilsona. A druga to odcinek za wspomnianym placem. Kiedyś ulica kończyła się na skrzyżowaniu z Potocką. Po zbudowaniu Trasy Toruńskiej (Aleja Armii Krajowej) została przedłużona do wiaduktu nad trasą. Tramwaj na omawianą część Mickiewicza pierwszy raz zawitał 17 listopada 1935 roku. Trasa od placu Wilsona została wytyczona przez Mickiewicza i Potocką do istniejącego już wcześniej fragmentu przez Marii Kazimiery i pętli przy Rudzkiej. Na Mickiewicza pojawiła się wówczas czternastka.
Ta era zakończyła się z wybuchem Powstania Warszawskiego. Po wojnie przez długi czas tego fragmentu trasy nie odbudowywano. Ponowne otwarcie już tym razem normalnotorowej trasy tramwajowej nastąpiło dopiero 18 grudnia 1961. Jednak z krótszym przebiegiem, bo pętlę zlokalizowano tuż za skrzyżowaniem Mickiewicza z Potocką. Do czasu przebicia Mickiewicza do wiaduktu nad Aleją Armii Krajowej pętla znajdowała się wśród różnych zabudowań, również gospodarczych. Zdarzyło się w tym czasie i takie wykolejenie, kiedy to tramwaj wjechał do... kurnika. Po przedłużeniu ulicy rozebrano i uporządkowano otoczenie pętli. Tak więc drób wyprowadził się, a pętle przebudowano podczas prac nad wydłużeniem ulicy. Na Mickiewicza początkowo kursowały dwie linie 11 i 36. Od 30.06.1968 jedenastka została wycofana z Marymontu i skierowana na Piaski. Natomiast 36 od czasu wycofania z Sadyby wyróżniało się trasa w kształcie zbliżonym do linii prostej, obsługując ciąg ulic Puławska, Marszałkowska, Nowotki (obecnie Andersa) oraz Mickiewicza.
Obecnie tramwaje tą częścią ulicy poświęconej wieszczowi nie kursują, ze względu na odbudowę wiaduktu przy Dworcu Gdańskim. Najprawdopodobniej wrócą na jesieni. Ale czy będzie to 36, czy też inna linia, w tej chwili nie wiadomo.
A poniżej widok w stronę placu Wilsona:

Na Mickiewicza (2)© oelka

Na Mickiewicza dziewietnaście lat temu© oelka

Kiedyś w 1992 roku na Placu Zbawiciela© oelka

Kiedyś w 1996 roku na Placu Zbawiciela© oelka
- DST 18.09km
- Czas 01:01
- VAVG 17.79km/h
- VMAX 33.40km/h
- Temperatura 20.0°C
- Podjazdy 3m
- Sprzęt ??? [Singel]
- Aktywność Jazda na rowerze
Między domem i pracą (203)
Wtorek, 5 lipca 2011 · dodano: 07.07.2011 | Komentarze 0
Wilcza - Emilii Plater - Noakowskiego - Polna - Waryńskiego - al. Armii Ludowej - Pole Mokotowskie - al. Niepodległości - Pole Mokotowskie - Żwirki i Wigury - Trojdena -- Pawińskiego - Siemieńskiego - Skorochód-Majewskiego - Korotyńskiego - Sierpińskiego - Racławicka - Sąchocka - Gorlicka - Mołdawska - Baleya - Mołdawska - Racławicka - Płatowcowa - Olimpijska - Balonowa - Miączyńska - Wołoska - Bytnara "Rudego" - Joliot-Curie - Malczewskiego - Tyniecka - Lenartowicza - Krasickiego - Kazimierzowska - Narbutta - Wiśniowa - Batorego - al. Niepodłegłości - al. Armii Ludowej - Podoskich - Polna - Pl. Politechniki - Lwowska - Piękna
Jak ktoś jest chętny może sobie zrobić zdjęcie przed gmachem Wydziału Inżynierii Lądowej, przed głównym wejściem od strony alei Armii Ludowej. Stoi tam bowiem, jako reklama studiów taki gustowny landszaft z miejscami na głowy potencjalnych chętnych:

Autobus czerwony...© oelka
- DST 15.17km
- Czas 00:53
- VAVG 17.17km/h
- VMAX 37.60km/h
- Temperatura 20.0°C
- Podjazdy 3m
- Sprzęt ??? [Singel]
- Aktywność Jazda na rowerze
Między domem i pracą (200)
Czwartek, 30 czerwca 2011 · dodano: 02.07.2011 | Komentarze 0

Droga do zegara© oelka
W 1967 roku Jaworzyńska została przecięta ulicą Waryńskiego, która stała się drugim kierunkiem ruchu, dla Marszałkowskiej między placami Unii Lubelskiej i Konstytucji. A po zbudowaniu stacji metra Politechnika, część od Polnej jest również dojazdem do podziemnego garażu mieszczącego się nad stacją, pod jezdnią Waryńskiego.
Jaworzyńska grała też w filmie. Zdjęcia z Jaworzyńskiej z 1967, wykonane podczas rozbiórki budynku przy Jaworzyńskiej 10, roku pojawiają się w 5 odcinku "Stawki większej niż życie" (ujęcia z Jaworzyńskiej w czasie od 2,25 do 2,52). Po prawej stronie widoczny jest fragment kamienicy urzędników Banku Gospodarstwa Krajowego, zbudowanej w latach 20. XX wieku według projektu Mariana Kontkiewicza. Po lewej stronie widoczny jest nieco starszy budynek przy Polnej 46 o wyglądzie typowym dla wczesnego modernizmu. W głębi pomiędzy nimi widoczny jest gmach szkoły handlowej przy Polnej 46A, założonej przez Aleksandra Rontalera. Szkoła powstała w 1898 roku. Od 1916 roku funkcjonowała jako gimnazjum realne. Założyciel szkoły zmarł w 1917 roku. W 1936 na froncie gmachu szkolnego umieszczono tablicę poświęconą jego pamięci. Szkoła działała do wybuchu II wojny światowej. Na Polną sprowadziła się przed wybuchem I wojny światowej. Po wojnie do 1961 roku w budynku tym mieściło się IX Liceum Ogólnokształcące im. Klementyny Hoffmanowej, które z Polnej przeniosło się do nowego gmachu przy Emilii Plater 29. Później umieszczono tu instytucje zajmujące się kształceniem nauczycieli.
- DST 13.62km
- Czas 00:50
- VAVG 16.34km/h
- VMAX 33.30km/h
- Temperatura 23.0°C
- Podjazdy 5m
- Sprzęt ??? [Singel]
- Aktywność Jazda na rowerze
Między domem i pracą (199)
Środa, 29 czerwca 2011 · dodano: 01.07.2011 | Komentarze 0

Ulica Leszowa© oelka
Ale na zdjęciu widać też po lewej stronie fragment drewnianego budynku, to jeden z nielicznych już zachowanych tzw. "domków fińskich". Był to dar ZSRR dla Warszawy w 1945 roku.
W ten sposób powstały trzy takie osiedla, co ciekawe wszystkie w pobliżu nieistniejącej wówczas Trasy Łazienkowskiej: na Polu Mokotowskim przy ulicach Leszowej, Fińskiej i Czubatki. Tu w jednym z domków miał mieszkać Ryszard Kapuściński, co zresztą było podstawą do zbudowania na Polu Mokotowskim poświęconej mu trasy spacerowej. Jej początków można szukać na skrzyżowaniu Alei Niepodległości i Wawelskiej (Trasy Łazienkowskiej), lub z drugiej strony przy skrzyżowaniu Żwirki i Wigury z Banacha.
Drugie na brzegu skarpy na terenie dawnego Szpitala Ujazdowskiego, przy ulicy Jazdów, na tyłach Parku Ujazdowskiego i Sejmu. A trzecie na dole koło Łazienek przy Myśliwieckiej i Szwoleżerów. Można ich sobie poszukać na planie Warszawy z czasów, gdy jeszcze istniały, czyli z 1974 roku.
Na Polu Mokotowskim ostały się dwa domki, przy Szwoleżerów żaden. Natomiast w miarę ocalało osiedle przy ulicy Jazdów, gdzie pozostała większość domków, oraz dwa na zapleczu Sejmu. Te przy ulicy Jazdów, są w niezłym stanie, zamieszkałe, choć niektóre zostały zniekształcone przebudowami.
A tu dwa stosunkowo w oryginalnym stanie:

Domki fińskie© oelka

Szpital Ujazdowski© oelka
- DST 25.36km
- Czas 01:14
- VAVG 20.56km/h
- VMAX 38.70km/h
- Temperatura 20.0°C
- Podjazdy 7m
- Sprzęt ??? [Singel]
- Aktywność Jazda na rowerze
Między domem i pracą (196) i ... różnymi sprawami
Piątek, 24 czerwca 2011 · dodano: 25.06.2011 | Komentarze 0
Wilcza - Emilii Plater - Noakowskiego - Nowowiejska - Krzywickiego - Filtrowa - pl. Narutowicza - Słupecka - Sękocińska - Białobrzeska - Opaczewska - Dickensa - Siemieńskiego - Archiwalna -- Pawińskiego - Dickensa - Białobrzeska - Bitwy Warszawskiej 1920 - al. Prymasa Tysiąclecia - al. Armii Krajowej - Literacka - Broniewskiego - Matysiakówny - Rydygiera -- Rydygiera - Matysiakówny - al. Jana Pawła II - Nowolipie - Żelazna - pl. Starynkiewicza - Lindleya - Koszykowa - Piękna
Podobnie jak dzień wcześniej w Boże Ciało, tak i dziś była krótka wizyta w pracy, a potem sprawa do załatwienia na Żoliborzu, ale w okolicach, gdzie kiedyś królował przemysł, czy teren pomiędzy Warszawą Gdańską, Broniewskiego, Krasińskiego i Powązkowską. Obecnie ten nieco zapomniany obszar zaczyna się zabudowywać współczesnymi blokami, a o dawnych czasach i początkach przemysłu w latach 50. i 60. świadczy nawierzchnia ulic w postaci betonowych bloków nazwanych od pomysłodawcy - inż. Władysława Trylińskiego, trylinką. Co ciekawe wynalzek pochodzi z 1935 roku, a więc wiele lat wcześniej niż stosowana obecnie kostka betonowa, będąca zmorą dróg dla rowerów, której technologia produkcji dotarła do nas w latach 90. z Niemiec. Kiedyś podobną nawierzchnię pokazywałem przy okazji wizyty na Odolanach, czy na Bruzdowej. Na wielu ulicach, również osiedlach z lat 60. leży przykryta warstwą asfaltu.
- DST 43.64km
- Czas 02:09
- VAVG 20.30km/h
- VMAX 35.60km/h
- Temperatura 20.0°C
- Podjazdy 23m
- Sprzęt ??? [Singel]
- Aktywność Jazda na rowerze
Między domem i pracą (195) i ... Miedzeszynem
Czwartek, 23 czerwca 2011 · dodano: 25.06.2011 | Komentarze 0
Piękna - Koszykowa - Noakowskiego - Nowowiejska - Krzywickiego - Filtrowa - pl. Narutowicza - Słupecka - Sękocińska - Białobrzeska - Opaczewska - Dickensa - Siemieńskiego - Archiwalna -- Trojdena - Żwirki i Wigury - Rostafińskich - Biały Kamień - Żaryna - Rakowiecka - Kazimierzowska - Wiktorska - Drużynowa - Racławicka - Bałuckiego - Olkuska - Dolna - Sobieskiego - Beethovena - Witosa - Becka - Most Siekierkowski - Wał Miedzeszyński - Cyklamenów - Heliotropów -- Heliotropów - Cyklamenów - Wał Miedzeszyński - Wybrzeże Szczecińskie - Most Świętokrzyski - Wybrzeże Kościuszkowskie - Lipowa - Dobra - Solec - al. 3 Maja - Kruczkowskiego - Park Kultury - Hoene-Wrońskiego - Myśliwiecka - Górnośląska - Piękna - Koszykowa - Lwowska - Piękna
Dzień świąteczny, a jednak na moment musiałem pojawić się w moim miejscu pracy. A skoro mamy Boże Ciało, to może warto spojrzeć się na jeden z kościołów na Ochocie. Świątynię Opatrzności Bożej w Wilanowie znają zapewne wszyscy. Dużo mniej osób zapewne wie, o kościele i parafii Opatrzności Bożej na Ochocie, przy ulicy Dickensa.
Początki tej parafii sięgają lat 50. XX wieku, choć sam kościół powstał dopiero w latach 70. A o trudnej historii budowy, gdzie ówczesne władze robiły wszystko, aby ją utrudnić lub uniemożliwić można przeczytać obszerny opis na stronie parafii i tam też można zobaczyć archiwalne zdjęcia z początków istnienia i czasów budowy obecnego kościoła. Aż trudno sobie wyobrazić, że puste pole z krzyżem w 1962 roku to dzisiejszy narożnik ulic Dickensa i Siemieńskiego.
Na Mokotowie korzystam czasem z ulicy Drużynowej. Małej sennej uliczki łączącej Wiktorską i Racławicką.

Ulica Drużynowa© oelka
A na koniec nieźle utrzymany budynek o dość typowej architekturze, dla terenów wzdłuż Wału Miedzeszyńskiego: Osiedla Las czy Kuligowa. Ten wyróżnia się jeszcze brakiem współczesnego tynku, co też było typowe dla tych budynków stawianych z cegieł pochodzących z najpewniej rozbiórki wypalonych kamienic w Warszawie.

Ceglany dom© oelka
Pewnie przy okazji "upoluję" jeszcze trochę podobnych budynków. Ten znajduje się przy skrzyżowaniu Wału Miedzeszyńskiego i Jeziorowej. Trzeba przyznać, że ma ładnie utrzymany ogród. Na ścianie po prawej stronie zachowała się też coraz rzadsza już latarnia z adresem budynku. Niestety latarnie zostały rozgromione przez MSI - system informacji miejskiej.
- DST 11.36km
- Czas 00:35
- VAVG 19.47km/h
- VMAX 32.20km/h
- Temperatura 20.0°C
- Podjazdy 4m
- Sprzęt ??? [Singel]
- Aktywność Jazda na rowerze
Między domem i pracą (194)
Środa, 22 czerwca 2011 · dodano: 24.06.2011 | Komentarze 0
MDM - Wilcza - Emilii Plater - Noakowskiego - Polna - Waryńskiego - al. Armii Ludowej - Pole Mokotowskie - Żwirki i Wigury - Trojdena - IBB - Pawińskiego - Dickensa - Białobrzeska - Barska - pl. Narutowicza - Filtrowa - Krzywickiego - Nowowiejska - pl. Politechniki - Lwowska - Piękna - MDM
Wczoraj i dzisiaj na Barskiej mijał mnie elektryczny wehikuł, jaki można zobaczyć na zdjęciu u Djablicy. Trzeba przyznać, że ma niezłe przyśpieszenie i wydaje dźwięki kojarzące się raczej z trolejbusem, niż samochodem osobowym. I z tego powodu nawet się mi podoba.
- DST 21.21km
- Czas 01:14
- VAVG 17.20km/h
- VMAX 33.30km/h
- Temperatura 20.0°C
- Podjazdy 3m
- Sprzęt ??? [Singel]
- Aktywność Jazda na rowerze
Między domem i pracą (189)
Poniedziałek, 13 czerwca 2011 · dodano: 13.06.2011 | Komentarze 2
Zresztą z opisywanym dziś miejscem mam do odpracowania swoje fotograficzne zaległości, więc chętnie się wybrałem za tory kolejowe linii radomskiej.
Jadwisin w pierwszym rzędzie skojarzy się zapewne z miejscowością nad Zalewem Zegrzyńskim. Ale Jadwisin to również osiedle w Warszawie, w rejonie otoczonym ulicami al. Krakowską, 1 Sierpnia, Sulmierzycką i Lechicką.
Zanim jednak zajmę się samym osiedlem to warto spojrzeć się na starszą zabudowę. Sporą ciekawostką jest gospodarstwo przy 1 Sierpnia 11. Szczególnie obecnie, gdy okolica coraz bardziej się zabudowuje, a w środku pozostała całkiem spora enklawa z czasów, gdy wokół były pola uprawne.

Gospodarstwo przy 1 Sierpnia (1)© oelka

Gospodarstwo przy 1 Sierpnia 11© oelka

Stare i nowsze na 1 Sierpnia© oelka
A teraz pora zająć się osiedlem Jadwisin. Zbudowane zostało w latach 60. według projektu Barbary Brukalskiej. Pierwotnie nazywało się Okęcie-Pola. Jednak szybko otrzymało nową nazwę. Wysokie bloki od strony Alei Krakowskiej i torów linii radomskiej, a za nimi niższe. Są to typowe bloki z czasów rządów Gomułki z ciasnymi mieszkaniami. Charakterystyczną cechą niskich bloków są klatki schodowe oświetlone tylko świetlikiem zbudowanym na dachu.
Osią osiedla jest ulica o szumnej nazwie Aleja Dwudziestolatków, co zapewne miało być nawiązaniem do dwudziestu lat istnienia PRL w 1964 roku.

Aleja Dwudziestolatków© oelka

Dorodne grochodrzewy© oelka
A i sam grochodrzew również jest rośliną leczniczą, za sprawą kwiatów. Jest również chwastem trudnym do wyplenienia. Robinia tę swoją nazwę zawdzięcza niejakiemu Jean'owi Robin'owi, który sprowadził ją do Europy w 1601 roku. Kiedyś dość chętnie sadzono je wzdłuż ulic.
A tymczasem powrót za tory kolejowe. Tu również były kiedyś tereny rolnicze. Dziś wśród wielkich bloków może świadczyć o tym sympatyczny dom przy Harfowej 4.


Górka Szczęśliwicka lat temu 19.© oelka
- DST 42.52km
- Teren 1.40km
- Czas 02:04
- VAVG 20.57km/h
- VMAX 35.40km/h
- Temperatura 20.0°C
- Podjazdy 23m
- Sprzęt ??? [Singel]
- Aktywność Jazda na rowerze
Szosowy Miedzeszyn
Niedziela, 12 czerwca 2011 · dodano: 13.06.2011 | Komentarze 2
Piękna - Koszykowa - Piękna - Mokotowska - al. Armii Ludowej - Aleje Ujazdowskie - Belwederska - Sobieskiego - Beethovena - Witosa - Becka - Most Siekierkowski - Wał Miedzeszyński - Cyklamenów - Heliotropów -- Zawilców - Wał Miedzeszyński - Odrębna - Trakt Lubelski - Borowiecka - Zasadowa - Panny Woidnej - Mrówcza - Lucerny - Antenowa - Wierchów - Błękitna - Wodzisławska - Widoczna - Hermanowska - Sępia - Nowowiśniowa - Płowiecka - Ostrobramska - Trasa Siekierkowska - Kosmatki - Most Siekierkowski - Becka - Witosa - Beethovena - Sobieskiego - Belwederska - Aleje Ujazdowskie - al. Armii Ludowej - Czerwijowskiego - al. Wyzwolenia - pl. Zbawiciela - Mokotowska - Piękna - Koszykowa - Lwowska - Piękna
Pogoda niezła, ale niejaki Eol stara się aby przypomnieć o sobie - wiatr jednak trochę przeszkadzał w jeździe.
Na początek zgrabna kamienica stojąca przy skrzyżowaniu Błękitnej i Wierchów.
Stacja w Wawrze posiada budynek z lat 60. Oczywiście jak to często w dzisiejszych czasach jest w nim wszytko chyba tylko z wyjątkiem kolei.

Warszawa Wawer© oelka
Kiedyś podjazd przed budynkiem dworca był wykorzystywany jako pętla autobusowa. W 1967 roku dotarła tu linia 204. W 1985 roku w związku ze zmianami zakresów numeracji zmieniła numer na 704. W tym samym roku zyskała towarzystwo linii 722 jadącej do sanatorium w Zagórzu. W 1992 roku obie linie zostały wycofane z tej pętli i zaczęły dojeżdżać do Wiatracznej.
Powoli kończy się remont ulicy Nowowiejskiej. Wyremontowano już tory i jezdnie, wciąż rozgrzebane są chodniki.

Nowowiejska na nowo© oelka
Przed remontem w miejscu widocznym na zdjęciu co jakiś czas samochody parkowane były tak, że blokowały przejazd w stronę Ochoty. Jak widać nie wyciągnięto z tego żądnych wniosków. Będzie DDR, ale że jest źle zaprojektowana, to będzie mało użyteczna.